Morgonens slag

Jag vaknade.

Tänkte.

Jag saknar dig.

Din hand.

Din varma kropp.

Tänkte.

Jag är besviken.

Besviken på dig.

Varför gjorde du såhär?

Mot mig.

Jag är helt förändrad.

Förkrossad känner jag mig.

Varför egentligen?

Du är en idiot.

Samtidigt är jag kär i dig.

Måste minnas.

Att du knappt hörde av dig.

Sedan när du väl hör av dig, då.

Ja, då gör du ett avslut.

Jävla.

Idiot.

Hoppas han fattar.

Fattar att han har gått miste om något.

Om mig.

Och den jag är.

Jag hoppas jag inser.

Snart, men inte nu.

Att jag inte har gått miste om något.

Gått miste om idioten.

Måste träffa någon.

Bra.

För mig.

Dock gärna nu.

Som en liten hämnd.

Idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0